Alleen vandaag: 10% korting met de code ""

Meteen naar de content

Veel gestelde vragen (FAQ)

Het is erg aardig van u om te proberen contact met ons op te nemen! Heeft u een vraag over uw pakket? Lees dan hieronder onze FAQ met de meest gestelde vragen. Je vindt er hoogstwaarschijnlijk een antwoord! Wilt u dit niet doen? Dan kun je altijd contact met ons opnemen op:

E-mail: info@buiten-blik.nl


1. Waar blijft mijn pakket?

De gemiddelde levertijd van onze pakketten is 1-5 dagen. Dit komt omdat we een bedrijf zijn dat geeft om de wereld en de natuur, en we willen niet zomaar een paar bestellingen per dag versturen. We verzamelen pakketten in grote hoeveelheden en wanneer we onze minimumdrempel bereiken, versturen we ze allemaal tegelijk. We hopen dat je dit begrijpt en ons wilt helpen een betere en gezondere wereld te creëren.

2. Het is al 10 werkdagen geleden en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?

Het spijt ons dat dit is gebeurd... Heb je de Track & Trace code gecontroleerd? Soms komen pakketten vast te zitten bij de douane. Wacht nog 3 dagen. Het spijt ons voor het ongemak, maar in 99% van de gevallen wordt het pakket alsnog geleverd. Heeft u 5 werkdagen en nog eens 3 dagen gewacht? Neem dan contact met ons op en dan zoeken we samen naar een oplossing.

3. Waar kan ik mijn traceercode vinden?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u automatisch een trackingcode. Het duurt ongeveer 2-4 dagen om een traceercode te ontvangen. Controleer ook uw map met ongewenste e-mail, want onze e-mails kunnen daar soms terechtkomen. Vergeet niet dat het enkele werkdagen kan duren voordat het Track & Trace-systeem actief wordt.

4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je bestelling volgen met de Track & Trace-code die je per e-mail hebt ontvangen. Voer het trackingnummer in op onze trackingpagina om de status van je levering te zien. U kunt dit doen op deze pagina.

5. Ik ben niet tevreden over mijn pakket

Neem contact met ons op met een uitleg + foto/video van het probleem en we helpen je zo snel mogelijk.

De meeste vragen zijn hier al beantwoord, dus het is niet nodig om contact met ons op te nemen! Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

 

Contact Informatie:

Naam website: Buiten-Blik
Bedrijfsnaam: Shopist
Adres: De Ververt 1006 AB, Wijchen, Gelderland, 6605, Nederland
E-mail: info@buiten-blik.nl
Contactformulier: https://www.buiten-blik.nl/pages/contact
Telefoon: +31657364977
BTW nummer: NL865917206B01
KVK Nummer: 92174817
Klantenservice: Maandag tot Zaterdag tussen 9:00 AM en 05:00 PM CET